piątek, 27 stycznia 2017

6- Jaki jestem i co już potrafię :)


cześć wszystkim !

jestem Dawidzio- kochany łobuziak:) tata mówi, że jestem jak Denis rozrabiaka, chociaż moje ciało nieraz mnie ogranicza to i tak lubię czasem połobuziakować :)

mam już ponad 10 miesięcy i dwa śliczne ząbki, często się nimi chwalę, ale mamusi i tatusiowi ciężko je uchwycić, bo gdy tylko widzę, że chcą zrobić mi zdjęcie to od razu robię się poważny- tak już mam od urodzenia :P

tutaj miałem tylko 1 ząbek


Uwielbiam:

  • siedzieć na kolankach u mamy, wtedy jestem najszczęśliwszy i z radości robię "chińskie" oczka :)co prawda mój kręgosłup trochę wtedy cierpi, bo mama podtrzymuje mnie tylko rękami.....ale co za radość:) widzę  wtedy świat z innej perspektywy, jak inne dzieciaczki :)

takie oczka robię gdy się bardzo cieszę
  • słonika, który piszczy i rybkę szeleszczącą,
  • ludzi i ich towarzystwo, a zwłaszcza gdy się mną zajmują i się bawią ze mną :) taki ze mnie towarzyski gość :P
  • bajki- rano i wieczorem oglądam moje ukochane bajeczki- "Tomek i Przyjaciele" i "Bob Budowniczy",
  • być w ruchu- lubię ćwiczyć, ruszać rączkami, nóżkami, "tańczyć" z mamą, wszelkie zabawy ruchowe :)
  • spać z tatusiem,
  • bawić się rurką od respi i kiedy nie chcę być już podłączony do respiratora to sam ją sobie odłączam - taki jestem bystry :P ale rodzice mi nie pozwalają się tą rurką bawić bo boją się, że znów wyrwę sobie rurkę z szyi,
  • "gili gili gili"









Nie lubię:


  • mieć mokro w pampersie, nawet troszkę - od razu się bardzo złoszczę,
  • kąpieli- ale moi rodzice wciąż nie wiedzą czy chodzi mi o wanienkę, wodę czy jeszcze o coś innego,
  • gdy mnie się odsysa z buźki i noska, ale jestem już cwaniak mały, bo gdy tylko ktoś chce mnie odessać z buzi to natychmiast ją zamykam, a nawet i językiem blokuję ssaka :P haha nie ma ze mną lekko :P
  • budzić się gdy nikogo nie ma obok, wtedy od razu płaczę (chyba mam taki uraz poszpitalny), ale na ogół szybko się uspokajam gdy ktoś złapie mnie za rączkę,
  • być sam, wtedy się nudzę i jest mi smutno.

A co już potrafię? 
......sami zobaczcie:)moje rączki są coraz to bardziej sprawne...teraz muszę poćwiczyć trochę główkę, by mieć nad nią większą kontrolę :)










32- dziękujemy za Wasz 1 % ! :)

Kochani! Dziękujemy Wam z całego serca za przekazanie 1 % dla naszego Dawidka. Jesteśmy wzruszeni, że losy naszego syna nie są Wam obojęt...