niedziela, 2 kwietnia 2017

17- przymiarka do mojej super bryki :)

podczas tego tygodnia u mamy udało nam się zorganizować przymiarkę do wózków...:)
co mnie cieszy bardzo :)

dałam sobie mały cel na ten tydzień- tzn. poszukać konkretnego, porządnego wózka dla Dawidka.
Powysyłałam zapytanie ofertowe chyba do 20 jak nie więcej firm- poszukiwałam wózka rehabilitacyjnego dla dziecka całkiem wiotkiego z miejscem na respirator - bo na spacery musimy zabrać zawsze respi, ssak i koncentrator tlenu- więc jedno z nich można na ramię zarzucić sobie, ale respi musi być porządnie ulokowane pod wózkiem, żeby Dawidowi rurki z szyi  nie wyrwać.

Odpowiedź dostałam jedynie z dwóch firm...jedna oferował wózek niezbyt dobry- bo ja oczywiście wcześniej zrobiłam porządne rozeznanie tematu- a zapytania powysyłałam tylko po to, by zobaczyć czy będą różnice w cenie i czy będzie może tak, ze większość firm będzie sugerowało jeden i ten sam wózek- wtedy miałabym prawie że 100% pewność, że ten jeden konkretny wózek naprawdę jest najlepszy na rynku....obstawiałam Kimbę Neo- i faktycznie znalazł się na liście oferowanych wózków, na liście znajdowały się jeszcze dwa inne.

Pan z tej firmy powiedział, że przyjedzie w następnym dniu na przymiarkę- zdziwiłam się, że tak szybko ale super, zobaczymy co fajnego mogą nam zaoferować i czy Dawid będzie się dobrze czuł.
Pan chciał przyjechać tylko z 1 wózkiem- tzn z ShuttleDiscovery, ale ja uparłam się, że chcę przecież też Kimbę zobaczyć.
Robiliśmy przymiarkę więc do dwóch wózków.

Zaczeliśmy od ShuttleDiscovery- jest to nowy wózek na rynku polskim i ciężko znaleźć na jego temat opinię, wydawał mi się mały i bałam się, że Dawid za szybko z niego wyrośnie...no a poza tym byłam nastawiona na Kimbę- ale o dziwo Dawid był zadowolony....naprawdę dobry wózek...tzn, tak myślę i mam nadzieję, że tak będzie bo chyba chciałabym by Dawid go miał, bo naprawdę dobrze się w nim czuł....Poza tym dostaniemy dwie ramy do wózka a jedna z nich jest superowa bo ma tylko trzy koła a nie cztery...ale z kolei nie ma miejsca za dużo pod wózkiem w tej ramie....



jak widać Dawidzio zachwycony.


Drugi wózek to Kimba- dużo się naczytałam, że jest dobry...ale chyba akurat nie dla naszego Dawidka...Dawidek jest bardzo wiotki a ten wózek nie stabilizował go dostatecznie dobrze i się zapadał w nim...ponoć to jest wózek dla dzieci troszkę starszych i pewnie dlatego tak jest....

no a zresztą Pan od wózków, ma chyba dar przekonywania...bo z każdą minutą byłam coraz bardziej przekonana do tego wózka ShuttleDiscovery chociaż na początku byłam sceptycznie nastawiona.


jak widać na zdjęciu powyżej Dawidek niezbyt zadowolony....

więc ja już tak naprawdę wiem który wózek jest tym jedynym :D
ale musimy to dobrze przemyśleć, przedyskutować...może jeszcze innych poszukać....choć wątpię, że znajdziemy coś lepszego u nas w Polsce.....za granicą to może i tak...ale ten wózek wydaje mi się wręcz idealny....ale może tak nie jest....

chcieliśmy kiedyś póki co nie kupować żadnego wózka i wozić Dawida w zwykłej spacerówce ale nie da rady, Dawid jest nieszczęśliwy, cały się wykrzywia na boki, płaczę, niszczy mu się kręgosłup.
Wózek ten jest masakrycznie drogi i swoją drogą nie fair to jest, że rzeczy dla dzieci niepełnosprawnych są o wiele wiele droższe niż dla dzieci zdrowych.

ale wózek musi być :) bo zaczynamy nasze podróże ( zabrzmiało to jakbyśmy mieli  w planach nie wiadomo jakie dalekie wyprawy:P...a ja myślę o rzeczach zwykłych, bliskich...ale dla Dawida nowych i niezwykłych :D )
 i musimy zrobić wszystko by Dawidek mógł jak najwięcej się nacieszyć swoim życiem i by mógł pozwiedzać kawałek tego pięknego świata w dogodnych warunkach :)


32- dziękujemy za Wasz 1 % ! :)

Kochani! Dziękujemy Wam z całego serca za przekazanie 1 % dla naszego Dawidka. Jesteśmy wzruszeni, że losy naszego syna nie są Wam obojęt...