wtorek, 27 czerwca 2017

27-ciezki ale stabilny stan

Właśnie się dowiedziałam,że stan Dawida jest ciężki ale stabilny. Dawid jest na Oiomie, ma przetaczaną krew właśnie w tym momencie, ma anemię I ciągle mówią,że ma wstrząsienie-cokolwiek to znaczy.....

Dzisiejszy dzień to jeden wielki koszmar, nieporozumienie, stek absurdalnych sytuacji, które w ogóle nie powinny mieć miejsca.....


Tak jak Damian przewidział dziś, potraktowali Dawida jak wór kartofli I to ma być XXI wiek?!!

Jeszcze dziś Dawid ma mieć gastroskopie I dowiem się skad te wewnętrzne krwawienie -boje się tego co usłyszę.

 Po tym wszystkim widziałam Dawidka jak przemęczony spał...tak słodko.....mój kochany aniołek...pozwolono mi dać mu tylko 1misia-Kota Prota :-) a I tak musiałam to wywalczyć bo ogólnie zakaz jest na Oiomie.....a przecież, by wyzdrowieć dzieci musza czuć się bezpieczne I.kochane......

Mam nadzieje,że jak Dawid się obudzi to zobaczy od razu Kot Prota I będzie mu milej...
Choć dziś ma dostać coś na spanie.

Odwiedzić Dawida możemy jutro dopiero o 13-ale wyprosiłam 11:30....bynajmniej tyle


A pierwszy raz pani z Oiomu wymieniła się numerami I powiedziała,że po 23 możemy dzwonić,by dowiedzieć się jaki jest wynik gastroskopii.
I dodała, że oni zadzwonią gdyby coś się miało wydarzyć......

32- dziękujemy za Wasz 1 % ! :)

Kochani! Dziękujemy Wam z całego serca za przekazanie 1 % dla naszego Dawidka. Jesteśmy wzruszeni, że losy naszego syna nie są Wam obojęt...